-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag


Och min lediga dag :D den har varit härlig! började med att jag och sambon gick och la oss i en park ett par timmar för lite solande, sen gick vi hem lagom i tid för att hinna laga mat innan han åkte t jobbet. när han åkte så träffade jag Emma en liten stund, sen drog jag ut på powerwalk i 50 minuter efter det blev det bara ta det lugnt hemma i ett par timmar och sen blev det en promenad i lugn takt i ca 40 minuter ( lugnt pga en förjävlig träningsvärk :S ) och nu sitter jag här och njuter av kvällen med vattenmelon framför mig. Stegräknaren slutade på 11569 steg för den som undrar :P

Ser att jag råkat knäppa mig lite när jag la ut gårdagens blogginlägg men det stod inget jättenoga i det jag la ut först så jag orkar inte lägga ut det nu när jag la ut uppdateringen innan det första :P det får vara så!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback