-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Torsdag


Och jag har haft en förjävlig dag, Eller vecka kanske jag ska säga. Har inte sovit ordentligt på hela veckan. Har blivit klarvaken varje gång jag lagt mig i sängen och inte kunnat somna förrän framåt småtimmarna och då jag väl sover min "djupaste sömn" så går sambon upp runt 04.45 och jag vaknar till liv igen. Kan ju självklart inte göra nåt åt hur han jobbar , bara det att veckan har varit påfrestande på mig. Efter en natt med dålig sömn brukar jag sova som en medvetslös natten efter men på 3 nätter har det varit likadant, klarvaken så fort jag lagt mig ner. Går på mängder av kaffe på dagarna för att orka jobbet kan jag säga :P Känner mig väldigt trött just nu och höll på att somna i soffan förut så inatt blir det förhoppningsvis bättre. Får hoppas det! en trött Malin är inget bra sällskap...

Sen är jag fruktansvärt irriterad också. Hände en sak på jobbet förut i vanlig ordning såklart. Jag orkar inte ta på mig skulden för saker andra gjort men det är tydligen det man får göra. Fastän man varit på semester och inte har nån aning om något. Man ska kunna "ge kritik" till ALLA i detta fall var det inte ens kritik utan en uppmaning att skriva på det man gjort klart så att det går att släppa. Men det är konstigt hur annorlunda vissa saker blir beroende på VEM det är som gör misstagen :S hade det varit nån annan hade det sannerligen blivit liv i luckan. Jag vill inte ta tag i saker som andra gjort halvklart . Faaan särbehandling borde vara förbjudet..

Ska sluta nu innan jag blir för arg. Jagade upp mig igen nu bara för det.

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback