-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo heelg :D


Japp nu ere lördag, ska beskriva min helg hittills för er :)

Igår så var jag ledig! älsklingen började jobba vid 14.30 så vi hade en massa timmar tillsammans :) jag gick upp vid 06.50 för att tvätta, direkt efter jag slängt i den så gick ja o la mig igen typ :P var så hiiimla trött, blää så himla jobbigt :P när tvätten var klar så hade min trötta sambo också vaknat så vi gick ner o hängde upp den, slängde i en ny o sen åkte vi till Mio för att hämta våran byrå som kommit, Rasmus började sätta ihop den men tyvärr med våran vanliga otur så var det en härlig repa på den så vi fick reklamera den direkt, tröttsamt men inte förvånande! jaha en stund senare åkte han till jobbet o jag fick sköta mig själv ett par timmar, jag satte igång o städade, en stund efter kom Rasmus mamma o pappa för att ge oss en vinflaska de lånat av oss helgen innan, de envisades o vi hade ju ingen flaska så det var ju snällt, visade sig att vi fick 100% ränta också för vi fick två flaskor, och våran inflyttningspresent, en dammsugare av nyare modell! woohoo :P det behövde vi så det var välkommet :) sen gick jag typ o la mig eftersom jag var så trött. När Rasmus kom hem vid 19.30 så hör o häpna: gick vi ut och joggade! fick ett sms där han frågade om vi skulle springa lite o jag trodde ju han var galen eller nåt men det var underbart att komma ut i vanlig ordning, sen blev det en riktig myskväll med god mat och ett par glas vin till det och självklart en film innan vi somnade runt 12 nångång..

Idag så gick vi upp typ, jag fick skjuts till jobbet eftersom han skulle till Mio o prata om byrån, jag har jobbat hela dagen o sen åkte nästan alla tjejer på jobbet iväg till Trollhättan för en liten "jobbfest" vi bowlade, drack lite och åt gott, tyvärr kom jag sist på bowlingen men jag är glad ändå, vi har haft en väldigt trevlig kväll iallafall kan jag säga, kom nästan alldeles nyss hem o sitter o dricker ett glas vin framför datorn, tänkte vara lite social nu kanske så ha en fortsatt trevlig lördag varesig ni festar eller tar det lugnt och glöm inte att ställa fram klockan inatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback