-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjooo!


Det har varit en bra dag idag! vi gick upp i tid i morse, det brukar ALDRIG hända :P säger vi att vi ska upp kl 09.00 så vaknar vi inte förrän jag typ måste göra mig iordning för jobbet, han brukar ligga kvar o sova och vi hinner som vanligt säga godmorgon-hejdå typ men idag var det andra bullar! vi gick upp och åkte till torp, på vägen kom vi på att vi skulle titta på lampor så vi åkte till Lampan i Herrestad och kom därifrån med en lampa till vardagsrummet! perfekt! sedan åkte vi till Torp, fikade litegranna, sprang runt och letade efter nån kontaktgrej vi måste ha för att koppla ljud från tvn till datorn och skiljdes sedan åt vid 12 då jag skulle börja jobbet.

Nu är jag äntligen hemma! fick så jävla ont i magen på jobbet förut så jag trodde knappt jag skulle överleva :S det gick över efter nån timme men ändå, bläää. Har precis diskat lite av middagsmatsdisken som sambon så snällt lämnade, fast det är ju iof rättvist, han lagar mat innan jobbet, jag diskar när jag kommer hem. Jag kan verkligen inte laga mat och det finns en nackdel med att jobba i butik och det är ju tiderna jag varken hinner/orkar när jag går upp på morgonen o orkar verkligen inte på kvällen så det är tur att han kan laga innan han börjar liksom :) Idag blir det korvstroganoff som jag snart ska avnjuta, mums är riktigt hungrig nu ju :)

Snart kommer våran byrå vi ha beställt o inom 2 veckor kommer soffan o tvbordet, så gott att det är så kort tid nu, mycket som "krånglat" småjobbiga saker som att vi köper fel sladdar eller att det dröjer så länge innan sakerna vi beställt kommer så jag är så jäkla glad över att det snart är över, kändes i början som att jag bodde i ett renoveringsobjekt typ, men inte länge till!

Är så himla lycklig för allt, snart firar vi 6 månader. För ett halvår sen skulle jag skrattat om nån påstod att jag ett halvår senare skulle bo ihop med en kille som jag älskade. Haha jag trodde inte ens på kärleken, var övertygad om att den inte existerade o att jag skulle förbli för evigt singel men ödet kan spela en ett spratt, vad glad jag är för att det hände ;) har aldrig mått så bra som jag gör nu. 6 månader har gått fort men ändå långsamt på något sätt, det är en stor grej för mig eftersom han är den första killen jag haft något seriöst med, jag har varit livrädd men är det inte längre :) ser fram emot måååånga år tillsammans nu, Underbart!

Nej nu ska jag göra mig lite mat o sen sätta mig och läsa lite, kommer lägga mig i tid idag, love jobbar över idag så jag kommer sova när han kommer hem, gott jag är så jääkla trött :)

Todels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback