-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag


Och jag sitter ensam hemma i mina mysigaste kläder och funderar på vad jag ska göra nu. Sambon är på ett litet party hans arbetskamrater har ordnat så jag har det sambofritt. Precis kollat på Talang och blev lite besviken över vem som vann eftersom hennes röst upprepade gånger inte räckte till men jag ska inte döma för jag röstade ju inte på någon av mina två favoriter heller som var rapgruppen och jongleraren. Men men så kan det bli :)

Förövrigt har dagen varit helt ok. Fick väldigt mycket varor ifrån en av de leveratörerna som jag har hand om så jag har stressat en del idag :S dock ingen idé att forsätta stressa för den här tiden på året samt på hösten är det extremt mycket för mig att göra så jag får försöka i den takt det går utan att slita häcken av mig för det!

Nej nu ska jag njuta av kvällen! upp och jobba i morgon så vidare sen blir den inte!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback