-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

lördag


...och vilken solig en :) hjärtat  har åkt iväg för att greja med sin bil, ska ta en buss t Trolhättan sedan så slipper han åka och hämta mig. Ikväll blir det grillning med ett par goda vänner till Rasmus o deras flickvänner. Ska bli mycket trevligt!

Snart ska jag gå ut o gå en promenad! har bara gjort i ordning lbland alla spellistor o skit på min mobil och lagt in den nya ljudboken som jag ska börja med nu när den förra snart är klar. Väldigt bra uppfinning hörboken faktiskt. Gör det roligare o vara ute o gå och sen att ha till o från jobbet :)

Ha en bra lördag nu människor!

Toodeels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback