-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Mr and Mrs evil


Well ja så känner jag mig lite nu :P vi har lyckats med att sno en grannes tvättid idag :P vi skrev upp oss och var övertygade om att vi skulle tvätta mellan 7-12 idag så vi slängde in tvätten osv. vid 12 när vi skulle hämta den var den inte torr så vi kollade på schemat och såg att tiden mellan 12-17 var ledig så vi skrev upp oss igen och fortsatte ha i sakerna i torkskåpet och i torktumlaren. Tänkte bara ha i den en stund men vi var uppe i lägenheten och storstädade inför festen på lördag så klockan hann väl bli över 14 när vi gick ner igen. Vi möter en dam med en tvättbalja full av blöt tvätt och går in för att hämta tvätten och upptäcker då efter en stund ( efter att vi pratat om vem som är så fräck att den går in och slänger in tvätt när nån annan har tid ) att aprilschemat är borta. Ooops det var visst IGÅR vi skulle tvätta:P  det är maj nu. Himla pinsamt, hon sa inget heller men jag gick ner och satt en "Vi ber om ursäkt" lapp på tvättmaskinen så hon skulle se den. Hon kunde ju inte torka sin tvätt stackarn och eftersom aprilschemat var borta hade hon ingen aning om vem som inkräktat på hennes tid. Hade ju inte behövt vara den som skulle tvätta samma tid som igår men ändå. Får väl vara glada för att vi inte fick världens utskällning :P

Ska snart iväg t Sara på Aloe Vera kväll :) får se om jag hinner skriva mer ikväll när jag kommer hem! kanske ut o äta sen om hjärtat har matlust :)

Tooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback