-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag


Jag har drömt nåt konstigt inatt, eller egentligen har jag inte drömt det (tror jag) och så konstigt är det inte men när älsklingens väckarklocka ringde så vaknade jag också till och kände på mig att jag hade drömt att jag tagit på mig min bh :D sen då jag vaknade till ordentligt så kände jag att jag hade den på mig så det var ingen dröm. Jag kommer ihåg när jag tog på mig den och anledningen till det var att det skulle komma någon och jag kunde ju inte ligga där halvnaken när vi fick besök :S himla skumt. Om jag nu var vaken varför i helvete tog jag inte av mig den då? jag bara satte mig upp, tog på mig den, la mig ner o stenslocknade. Ja det var det konstigaste jag varit med om tror jag :P man gör mkt skoj i "sömnen"

Kort dag idag! yey 10-18 så det kanske får bli en promenad senare när jag kommer hem eller vad tycker du hjärtat? ;)

Nu ska jag iallafall sätta på kaffe och betala mina räkningar, vi fick lön idag :S jäkla sent men men!

Ha en superbra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback