-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Bad BAD me :)


Flera dagar sen sist, snacka om att jag inte har haft nåt att skriva om :) Idag är jag iallafall ledig och tillochmed ensam hemma en stund! Dags för lite Malin-time wehoo :) fast inte så länge eftersom R bara är i skola till klockan 13. Skönt ändå, då har vi hela dagen på oss att göra nåt skojjigt sen!

I morse vaknade jag iallafall av älsklingen efter att han kom hem ifrån Biltema vid kl 08.30 (?) han kunde tydligen inte sova så han hade gått upp vid kl 06, tror ni att jag kommer ha en trött sambo sen eller? :P jag blev iallafall väckt "vid 09" som han påstod fast klockan var typ tjugo i, jag var lagom seg men tog mig upp ändå och fick mannagrynsgröt och kaffe nästan serverad. Skönt att hinna umgås lite innan skolan börjar trots att han bara är borta en kort stund!

Ledig nu till helgen! Åh vad jag längtar! det ska bli en rolig helg, blir lite basta-bada fest igen! kan inte veckan gå snabbare? :)

Konstigt väder ute :S igår när jag gick till jobbet var det -4 grader ute, I morse var det ju regnigt och blåsigt men nu är det sol :S verkar som att naturen inte kan bestämma sig riktigt, well bättre med sol än skitväder iallafall :)

Nej nu återgå till mitt kaffe, toodels!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej min pralin!

Nej jag vet att jag vart frånvarande ett tag nu tyvärr.. men så mycket att göra alltså! Du/ni får jättegärna komma och hälsa på nån dag.. inte klart än men då ser ju ni nån skillnad när det väl är det sen..=) Inflyttningsfest tänkte vi på Lucia.. en helg du ju då jobbar antar jag =( men om ni kan får ni gärna komma iaf.. =) En stund eller så.. saknar min Malin! Puss på nosen!

2008-11-19 @ 23:13:04
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback