-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll


Nu sitter jag här och väntar på att få kvällsmaten serverad :P varma mackor och varm choklad, ska bli jättegott :) tur att man har världens bästa sambo som tar hand om en :)

Idag har jag jobbat i vanlig ordning inte mycket har hänt under jobbtiden som är värd att anteckna ner så där släpper jag det. Är så glad över att lönen kommer om en halvtimme :) dags o handla klart de sista julklapparna! jobbigt, vet inte vad jag ska köpa till alla än så det blir lite tankekraft bakom hela sessionen också :s och jag som inte gillar att tänka haha. Men jag har allt lite tankar bakom de flesta av julklapparna så det ska nog inte bli en så stor börda detta året. Hoppas jag. Presenten till Rasmus kommer ju bli svårast :S i vanlig ordning, jäkla killar :S bajssvåra att köpa något till. Borde se till att vara pojkvänsfri den här tiden framöver så jag slipper det lilla problemet haha :)

För övrigt kanske jag kan glädja någon/några med nyheten om att J.K Rowling ger ut en ny bok (på engelska) den 4e december, det kanske ni redan visste men jag hade TOTALT missat detta. I vilket fall "The tales of Beedle the Bard"  heter den. Ska bli jätteskoj! det är  som jag förstår det en liten påbyggningshistoria om en stor bok de nämner i "Harry Potter och Dödsrelikerna" och figurerna där och deras äventyr. Kommer dock inte ihåg hela historien då det var ett tag sen jag läste  den men jag ser framemot detta boksläpp med stor spänning





Nu ska jag äta kvällsmat! Toodels 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback