-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Rolig helg!


Har ju varit ledig hela helgen så i fredags åkte jag direkt med bussen till thn efter jobbet för att R skulle hämta mig där. Vi hade bestämt oss för att sova hela helgen i Vargön hos hans föräldrar för att "passa" huset medan de är bortresta. Jag kom ju dit lite senare. R åkte tidigare för att byta vinterdäck eftersom snön överraskade oss häromdagen :) i övrigt så blev fredagen lugn, blev lite tv-tittande i sällskap av hans äldre bror + tjej ett tag men sen hände det inte mycket annat.

Lördag så skulle vi ju ha lite bada-basta fest igen :) blev lugnt under dagen men på kvällen blev det mer röj :) vi var lagom många personer men jaccuzin och bastun var ändå full hela tiden :P  det var lagom mycket dricka och god stämning allmänt så det var en väldigt lyckad kväll! när festen var över så slocknade verkligen jag direkt :S gush så trött jag var :S

 Idag började vi morgonen med att städa huset innan vi åkte hemåt igen. En snabb sväng förbi Biltema för lite kul shopping :P fick köpt lite julpynt också, inte så mycket men ett par ljusstakar och halmsaker iallafall! mer pynt osv blir det väl till helgen! inte klokt att det redan är första advent då :S

Well här kommer bilderna iaf.

Svart ljusstake



Halmhjärta till dörren



Och en bock :)



Ja mer pyssel kommer som sagt! ska faktiskt bli lite kul att pyssla i år!

Nej nu ska jag käka lite mat och förbereda mig mentalt för en ny arbetsvecka ;)
Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback