-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll!


Nu är jag äntligen ledig ett par dagar! underbaaart! dgaen visade sig bli bättre än jag trodde ändå, min huvudvärk gick över efter lite treo och det var ju bra! var dock otroligt seg så ett tag där trodde jag att jag höll på o bli sjuk men jag mår ju bättre nu så..

Nu tar jag det bara lugnt! orkar inte göra nåt idag, är för trött o jag ska upp ganska tidigt i morgon eftersom jag ska till City Spa vid 09 i morgon så det får inte bli nån vild kväll här inte!

Hepp, dags o vara lite social! toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback