-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godmorgon


Jag avskyr att börja klockan 09! är jämt så trött då, inte van alls att gå upp klockan 07 på morgonen, idag var det ju verkligen kolsvart vid den tiden, man ska SOVA när det är mörkt det har jag fått lära mig *muttrar*

Inte mycket att göra åt! dags o kolla så att ett par filer ifrån hörboken gick över på mobilen så att jag har nåt att roa mig med under städningen, för det är det jag ska göra, städa på jobbet, jippiiii :)

Nåja, jag slutar tidigt idag och det väger ju upp pinan lite :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback