-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hola!


Har inte hänt mycket aöös odag faktiskt. Lite pluggande för Rasmus del och när han var klar med det tog vi oss en säng till Överby för att kolla på tangentbord. Slutade med att vi käkade lite mat och åkte hem igen men det var trevligt ändå :P jag fick chans o köra lite också, är ju så jäkla livrädd för att köra vägar jag är osäker på men nu nr vi skaffat gps har jag ingen ursäkt längre :P roligt bara att den verkar ta lite dumma vägar ibland! förut på väg till Övery styrde den in oss på den gamla vägen dit, trodde inte den var så dum men men :D

Nu ska jag snart väcka R, han ligger o sover i soffan, får skylla sig sjölv om han sitter o spelar till 02 när vi ska upp 07 :P nåja han ska upp snart o laga mat med min hjälp snart ändå!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback