-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tidig lördag!


Aaa o jag kanske borde sova :) ska jobba i morgon, bara förbannade löjliga 3 timmar men ändå, får försöka vara pigg heela dagen eftersom det blir direkt iväg efter jobbet är slut, först för lite halloweensminkande och sen förfest :) ska bli kul!

Idag har det varit mycket folk på Torp! jag jobbade mellan 10-19 och var därför helt slut efter jobbet :S R kom o hämtade mig och vi gick och handlade lite småsaker på Coop och sen gick vi förbi systemet! kvällen har varit lugn med lite mat (Mcdonald´s sallad ;) och en påse med turkisk peppar. Var så himla sugen på lakrits av nån anledning :S brukar mest vara choklad jag blir så sugen men inte den här gången! En film hann vi med också! Righteous Kill hette den, bra skådespelare och bra handling, en film jag kan rekommendera faktiskt!

Nej nu ska jag plocka i ordning lite för i morgon!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback