-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Film


Ja nu har vi precis sett en film.. Blev "Barnhemmet" (the orphanage) läskig film, blä.. Längesen jag såg en film där jag var tvungen att kika under täcket stundtals för att mina nerver inte hängde med. Har nog inte hänt sen "The ring" får se om jag kan sova i natt nu bara för det :P den handlade iallafall om en familj som flyttar in i tjejens gamla barnhem för att driva ett barnhem för barn med handikapp. Deras 7årige son har låtsasvänner som han påstår sig se och som han kan prata med. En dag så försvinner sonen spårlöst och då börjar det hända konstiga saker i huset. Creepy :) Tydligen samma snubbe som gjort "Pans labyrinth" den var ju så äckligt bra så gillade ni den är den här verkligen värd att se. Hoppas att ni inte är lika smådumma som mig så att ni inte förstår slutet bara haha ;)

Ja nu får vi se vad som händer. Kanske blir ett avsnitt Arkiv-X.. Vi har börjat komma nånstans nu. Där börjar det också bli lite småläskigt!

Jaja ha en fortsatt trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback