-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll!


Ska snart joina R i sängen :) är megatrött och borde verkligen försöka somna tidigare inatt. Vore gott iallafall!

Dagen gick fort idag iallafall, när jag kom hem var det ljus tända i lägenheten och efter en snabb dusch väntade en skål med glass,grädda,maränger och banan :D mums! var inte riktigt marängsviss men nåt i den stilen iallafall! Efter det fick jag öppna min present, fick en megafin klocka! är supernöjd, ville verkligen ha en så det var en rikigt bra present min drömprins fick köpt! Tack älskling :D Ska ta kort på den i morgon och lägga ut, känner att min säng lockar mer just nu än kameran :D haha!

Hoppas ni har haft en underbar dag! Jag har inte känt mig som en dag över 21 ;)

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback