-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godmorgon


En härlig grå morgon :P skooooj :D

Snart dags för jobb! måste få dricka mtt kaffe först så jag inte faller i bitar om en stund! är ganska trött, har vaknat runt 07 i ett par nätter i rad för att jag har varit i behov av ett akut toalettbesök, inte roligt, bara en timma tills klockan ringer sen ju.. Tror att jag börjar bli förkyld också. Är väldigt tät i halsen och idag när jag vaknade tidigt så ran näsan på mig. FAN hoppas att det är en mild grad som går över!

Buggningen igår var jätteskoj! vi har tyvärr  gjort ett par steg fel hela tiden. Eller inte riktigt fel men jag har tagit för många steg och står still på ett ställe där han inte ska så det är jättesvårt att få bort det nu! vi kan inte komma i rätt takt efter vi snurrat så det blir träning, träning, träning som gäller! Annars så lärde vi oss bara en snurr till :D vi jobbade mest med den första eftersom de andra inte är så svåra så vi får väl se hur detta går. Ni väntar väl med spänning? ;)

Nu rann mitt sista kaffe igenom! ska vara lite social nu innan det är dags att dra!

Have a wonderful daaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback