-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll


Dagen har varit lååång! men jag har stått ut :D är gott seg nu men jag börjar 12 i morgon så jag kan ju ta sovmorgon och det är skönt! när jag kom hem förut så var inte sambon hemma fastän bilen stod på parkeringen, blev lite paff men en stund senare släntrade han in med en Willy's kasse i handen. Det skulle bakas chokladrutor så han fick handla lite :)

Nu sitter jag här och väntar på att han ska hoppa in i duschen så att vi kan börja våran myskväll med nybakta chokladrutor och en bra film, går omkring i mitt mysnattlinne och längtar efter att få krypa  ner i soffan med ett skönt täcke och sambon så nu ska jag nog skynda på honom lite ;)






Sambon i köket :)



Kaka! snacka om att vi får frysa ner :D




Hoppas ni har en underbar kväll! Det ska jag ha!

Tooodels!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback