-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ledig


Ja idag är ju jag ledig, får se vad som händer. Var vakna till runt 03 igår och kollade på "Vem kan slå Filip och Fredrik" så det fick bli en sovmorgon idag. Skönt, synd bara att jag så lätt får huvudvärk om jag sover tför länge på morgonen :S det gör att det inte är så roligt. Men men! Får hoppas nåt skoj händer idag :) blir väl säkert städ, ser hemskt ut här inne så det måste man ju göra nåt åt..

Ja just det vi såg ju "Mirrors" igår. Den var ganska äcklig faktiskt men inte så mycket åt typ "The ring" hållet, den var ganska blodig så mer åt det råa hållet, fast inte så att blodet sprutar hela tiden Jag såg nu när jag kollade på bilden som kommer här nere att det är samma personer som gjort "The hills have eyes" som har gjort denna och den filmen var nog en av de vidrigaste filmer jag sett någonsin, hade mardrömmar i evigheter efter den. Hade jag vetat det hade jag nog inte sett den, uäck. Jaja tur att  "Mirrors" inte satte djupa spår i min själv iallafall. Jag ska sluta kolla på skräckfimer för jag är som ett barn: Blir påverkade jättelätt :S



Där har ni den iallafall!

Tooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback