-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Måndag


Idag har jag jobbat mellan 9-17, sov inte bra alls inatt så det var inget roligt alls att gå upp en timma tidigare än normalt :S fruktansvärt rent ut sagt! men det var bara till att gå upp och göra sig i ordning! dagen har gått jättefort och nu har jag varit hemma ett tag! sköööööönt! ledig i morgon också så det känns lite sådär extra bra just nu!

Sorry för dålig uppdatering! inte blivit av att jag skrivit bara. Vet inte varför, har bara haft skrivkramp eller nåt :)

Nu ska vi snart äta sallad, dock ingen Mcdonaldssallad utan hemmagjord! har tillochmed plockat kycklingen själv! hur många poäng fick jag för den då? ;) Ja sen senare ikväll blir det nog bara myskväll, ska väl försöka se skräckfilmen R laddade ner i förrgår. Mirrors, den verkar läskig så får väl se om jag vågar :P

Lyssnade slut på min hörbok förut också, lyssnade ju  som kanske bekant  på "Katedralen vid havet" och den är helt underbar! en riktigt tegelsten i bokväg och 19 cdskivor i hörbok men det var det värt! riktigt härlig bok trots att den var lite förutsägbar :) Nu har jag precis börjat med en bok som hör till en serie jag velat läsa länge. "Övernäktergalens golv" heter den utav Lian Hearn, finns 5 böcker i den serien så det kommer jag hålla på med ett tag, har pecis börjat som sagt men den verkar bra!

Nu ska jag gå och göra mig lite kaffe! toooodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback