-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag!


Tjo sorry för dålig uppdatering! här kommer en snabb beskrivning av min helg!

Fredag: jobbade jag och direkt efter blev det buggning i 1 timma :) skoj men fortfarande svårt ;S snacka om att vi måste öva!  :) efter buggningen blev det till att åka hem och bara mysa resten av kvällen!

Lördag: en lugn dag! större delen var det bara slappande men på eftermiddagen kom min syrra+sambo och barnena på besök för att gratulera i efterskott på födelsedagen så det blev inte en lugn stund! en massa bus+kakor blev det då :D väldigt trevligt! sen så åkte de hem i förväg för att lägga ungarna och vi kom en stund senare för en filmkväll.

Idag har det varit slappt! händer nog inte så mycket idag tror jag! inget större planerat iallafall! vi får väl se vad som dyker upp!

Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback