-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Still Lördag


Fast snart Söndag! dagen har varit bra! jobbet gick fort men det var som jag förutspådde en massa folk på Torp idag, hann inte klara av så många arbetsuppgifter men sånt får man stå ut med! har juregnat hela dagen och då drar sig alla till Torp av nån anledning! Jaja när jag slutade kom sambon o hämtade mig och vi åkte hem och började med maten eftersom vi var meeegahungriga :D sen hände det inte mycket. Den trevliga kvällen slutade med att inte arbetskamraten o hennes kille kunde träffas eftersom de höll på o laga sin bil så vi har bara suttit hemma och mysdruckit med varsin drink! nu är jag i vilket fall megatrött så det dröjer inte länge innan sängen blir min bästa kompis!

Jaja hoppas ni fick en trevlig lördag! vi var ju alldeles för trötta för att orka dra oss ut nånstans trots att lite folk skulle ut men jag kan skylla på att jag sov dåligt inatt ige! var megatrött i morse då jag gick upp. BLÄÄ

Hm nu ska jag nog borsta tänderna! Tooodels



Visst ser bilden mysig ut? även ifall jag ser sleten ut haha :P



Jag älskar våra nya tavlor :D

Haha nu ska jag sluta ;) bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback