-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Första jobbdagen avklarad!


Och det har faktiskt varit en bra dag! Sov verkligen skitdåligt inatt eftersom jag hade ångest men det var ju i onödan :) Kunde ju ha berott på åskan också! Fan vad det åskade inatt :S R blev inringd till jobbet vid 21.30 så efter det var ju ensam hemma och livrädd :P Försökte lägga mig i sängen och somna till Lost men inget hjälpte. Kollade på klockan vid 04.15 och sen var jag fortfarande vaken när R kom hem från jobbet så jag trodde faktiskt att jag skulle vara helt död idag :)

Jaha vädret har gått tillbaka till det typiska sommarvädret, det åskar ute och våra kanaler verkar ha tagit semester (?) så vad ska man hitta på nu då? Jag kanske ska sätta mig och läsa lite. Har börjat ge mig på en bok på engelska så det krävs att man inte tappar tråden när man läser så får se om jag orkar!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback