-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Godkväll!


Precis hemma från jobbet! Har varit en helt okey dag som började med en tur till skolan (min mattekurs drar ju igång nu, andra gången gillt hoppas jag)  Sen var det bara att ta sig till jobbet och jobba kort dag 12-18.  Nu sitter jag här och har precis slappnat av för första gången idag! (gött som faaan) Vi ska unna oss pizza och sallad idag är det tänkt så om nån timma blir det till att dra en tur till stan.

Ska bli så himla gott o få lönen nu! Semesterersättningen ingår ju i månadens lön så det blir lite pengar över för shopping på torsdag!! Det behövs här kan jag lova :) Sen kan jag äntligen köpa gymkort igen, Me happy ;)



Den här kjolen från http://www.bubbleroom.se blir kanske en ny vän i garderoben. Bra att den är lite längre också eftersom vi bokhandlartjejer inte får ha för korta kjolar.

Nej nu blir det till att göra annat!

BYE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback