-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hej hej!

Idag har inte varit en så bra dag. Jag har jobbat och verkligen varit supertrött heeela dagen och det har påverkat mitt humör något så fruktansvärt! Som tur var jobbade jag bara 10-18 och sen när jag kom hem väntade en helt nystädad lägenhet där hemma och en supergod kycklingsallad på bordet! Helt underbart! Älsklingen hade tillochmed ändrat om litegrann i lägenheten och tänt ljus överallt. Riktigt kul att komma hem då :)

Annars har det inte hänt mycket! kvällen har jag tillbringat framför datorn rolig som jag är fast det gör väl inte så mkt med tanke på att R också suttit vid sin dator. Börjar kl 12 i morgon men vi får väl se hur länge jag orkar vara vaken. Är verkligen supertrött..

Nej nu ska jag glo på lite Lost :) Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback