-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hellu!


Nu är jag tillbaka igen efter ett par dagar i det vackra Vargön där vi tillbringat tiden i Rasmus föräldrars hus! Lite gott att vara hemma får jag säga :)

I lördags blev det ju bad-grill-bastufest som höll igång halva natten :P Vi var ett par stycken och det var himla trevligt får jag säga! Här följer ett par bilder från det!


I väntan på mat!


Bad!



Glada miner i badet!

Jag ska lägga in ett album på FB när jag fått bilderna som Sara tog med sin kamera så det får räcka med de här så länge :)

Idag har vi varit på barnkalas :) Rasmus brorsson Milton fyller 2 år så det ha blivit en trevlig stund med kycklingsallad och tårta och som en extraefterrätt en härlig huvudvärk ( tre ungar i åldrarna 8 månader, 2 år och 6 år kan ge en detta ) haha men det har allt varit trevligt! Nu sitter jag här och ska snart ha myskväll med nån film tror jag! R börjar redan bli rastlös så det är bäst jag ger honom lite uppmärksamhet ;)

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback