-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Muttrar

Måste få klaga lite Jag är så jäkla trött på Com Hem! det är fel väldigt ofta orsakade av dem! En gång så sänkte de hastigheten på vårt bredband och när vi ringde och anmärkte att det gick för långsamt så talade de om att vi bara hade 12 mb istället för 24 mb som vi betalar för (?) Nu så har ju jag berättat att våra kanaler tog semester för ett par dagar sedan och vi har återigen varit i kontakt med dem och har då blivit hänvisade till Samsung eftersom det inte var något de kunde se att de hade orsakat. Vi har försökt uppdatera tv:n, vi har bytt ut modulen och nu för en stund sedan när jag tittade på de kanaler vi fortfarande hade så råkade jag bläddra bakåt innan kanal 1 och hittar då en massa kanaler vi inte vill ha. Våra 8 favoriter har blivit utbytta mot skitkanaler jag inte har någon aning om hur de hamnade där och de vi betalar för är spårlöst borta. Gaah, för att inte tala om hur ofta det är störningar i nätet. Com Hem tar emot klagomålen och drar av ifrån räkningen men inga förbättringar tycks ske. Jag tycker det är vääldigt konstigt att vår bredbandshastighet plötsligt ändrades utan att vi bett om det men priset var inte sänkt. Suck har himla lust att byta så att vi slipper det här :S

Nån mer som haft mkt problem med dem? 




 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har oxå Com hem men vi har inte märkt nåt fel.. Ni verkar ha fått allt, tråkigt! Ge dom va dom tål Malin!!

2009-08-17 @ 11:14:16
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback