-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sent i vanlig ordning!


Gårdagen var iallafall superbra! Jag fick upp älsklingen vid 14 tiden och då var det bara för han att ta på sig kläderna och följa med ut i det fina vädret för en fika med Sara & André. Efter den lilla turen så blev det återigen att sätta sig i bilen och styra mot Vargön för en grillkväll med älsklingens familj. Hans föräldrar kom ju hem från Italien igår så det var kul o träffa dem och de andra också såklart :) Vi kom hem vid 22 och sen dess har jag bara slappat! Lite Simsspelande har det blivit medan R ligger i soffan och sover. Han ska ju snart jobba och då får vi se vad som händer här på ensamfronten! Kanske lägger mig och kollar på den filmen jag har tjatat om att jag vill se eller så blir det sängen. Men det är jag inte så sugen på eftersom jag då kommer vakna tidigt och vara uttråkad ännu längre i morgon :P

Nu ska jag göra annat! Ha en supertrevlig natt!


Ifall någon var intresserad så är det den här boken som går i högtalarna mina just nu :)










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback