-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Soligt och fint!


Ja nu är det solsken ute äntligen! 25 grader ska det tydligen vara också! Det här är ju en dag man bör ligga på stranden men inte så länge man har en sambo som jobbar natt :P Nu ska jag istället ta och dra ut på stan för en liten fika med Sara och André! måste ju samla in mina chokladmuffins som hon bakat åt mig ju :)





En liten nostalgilåt med superhärliga minnen blir det sista jag bjuder på i det här inlägget :)
Ha en superskön dag i solen!

Förresten nån som har nåt bra filmtips? Ni kan vara anonyma om ni vill :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback