-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tisdag


Hellu! idag är en ny dag och schemat är fullbokat! Ikväll ska vi äta räkfrossa i Bokenäs med familjen. Det är sista frossan för den här sommaren så då får vi ju passa på :) Ska bli mycket trevligt! Innan dess så ska vi försöka hinna med att gå en promenad är det tänkt. Men först ska vi nog äta frukost :P jag somnade nog inte förrän kl 05 i morse och sov till kl 13 så jag har inte varit hungrig förrän nu typ :P En kopp obligatoriskt morgonkaffe är det enda jag har fått i mig så jag ska styra stegen mot köket snart! Slänger in gårdagens film som blev den här rullen:




En söt familjefilm men annars ingen höjdare kanske



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback