-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

12:e december


Och jag ska jobba idag! jättekul! Är trött och min mage bråkar. Hade tyckt det var gott att bara få ligga kvar i sängen och gotta sig idag. Men det är bara till att gilla läget! Dagen kommer att springa iväg eftersom det kommer vara fullt upp idag! Får hoppas jag kommer hem i tid bara. Ikväll blir det julbord! Åh som jag längtat!

Dags att göra iordning allt det sista! Får skicka en "spark i rumpan" till älsklingen som är iväg och gör tenta idag! Lycka till älskling!

Ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej bäjbiiii! Vi pratade ju om Liseberg när vi var i Trollhättan sist. Ville/kunde ni följa med dit nästa helg? Och isåfall, spelar det nån roll om det är på lördag eller söndag? Tänkte åka dit på eftermiddagen då när det börjar bli mörkt och mysigt.. =)



Puss hjärtat

2009-12-12 @ 19:07:52
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback