-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

15:e december


Sorry friends! Det tar verkligen dubbelt så mycket på krafterna att jobba under den här tiden på året. Är alldeles slut när jag kommer hem och ikväll dröjer det inte länge innan jag säger tack och hej för mig och går och lägger mig!

Min dag har varit hektisk! Har en del i huvudet just nu med prov på ingång och allt så jag känner att jag bara går på halvfart. Får sitta och sukta efter den efterlängtade helgen så att jag kan få sova ut litegrann! Längtar redan och det är 3 arbetsdagar kvar. YEY!

Har ett par st julklappar kvar att köpa! Känns ganska bra då jag vet nästan alla av dessa. Suck. Kommer väl få springa i affärer den sista dagen och hamna i desperat fight om de överblivna sakerna som hamnat i de undangömda skrymslena i butikerna för lite sista(verkligen sista) minuten shopping,

Är inte den här tiden underbar (men inte alltid)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback