-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

9:e december


Mepp mepp. Jag är otroligt jäkla astrött. Sov dåligt (och knappt nåt) inatt och började 1 timme tidigare pga att jag skulle städa på jobbet. Ville inte gå upp alls i morse och funderade på hur orättvist livet kan vara ibland. Resten av min 09-17 dag gick snabbt men var stressiga pga allt folk. Hann med lite av det jag behövde så är ganska så nöjd iallafall.

Har precis roat mig med plugg en stund. Kände hur hjärnan långsamt förvandlades till en klump deg i huvudet på mig så jag fick ge upp tillslut. Inte ens lite extra starkt kaffe kunde starta upp motorerna igen så nu ägnar jag mig åt saker som inte kräver lika mycket. Bloggande tillexempel.

Snart ska vi njuta av kvällen med en film (tror jag) vet inte vilken än men det lär ni få märka sen. Vi såg ju på en av mina tre favoritfilmer (De två tornen) i lördags så helst hade jag vela fortsätta med Konungens återkomst men det blir nog en ny film.

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback