-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Jo just det ja


Jag är fullständigt handikappad på allt av vad photoshop osv heter så ni får stå ut med att det ser förjäkligt ut. Tror ja ska skaffa photshop t min dator kanske så att jag kan få lite träning.

Nehej gå o lägga sig var det ja. Jag har ju tjatat om att jag är så trött så nu är jag bara dum som håller mig uppe. Tror snart mina linser förkolnar och trillar ur om jag inte förbarmar mig över dem snart. Känner det i ögonen. Mmm kaffe vore gott. Nehej sov var det ja! Satan vad jag tappar tråden!


AdioS FlamingoS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback