-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag


Och snart dags för jobb! en skön stund i lugn och ro är inte fel innan ännu en slitsam dag :P

Vaknade i morse med huvudvärk pga en dundrande snöskottsmaskin. Fcuk vad den lät trodde inte att det var sant, jag kurade ner mig i mina nytvättade sängkläder och tryckte fingrarna mot öronen, ville inte alls gå upp men var ju tvungen, skulle plugga matte en stund innan jobbet så det var bara till att dra sig ur den sköna sängen och upp mot ännu en snöig dag (och nämnde jag att jag hade huvudvärk) iiiih, dagen började bra! Tummen upp för fredagar som börjar bra.. Förvånar mig inte om hela dagen går åt skogen bara för den lilla incidenten men jag ska hålla humöret uppe. Lite kaffe i min favoritkopp fick mig iallafall på aningen bättre humör!

Ehmm ja... Slarvade litegrann igår med det söta (godiset alltså, inte sambon ;) R hade ju gjort sin goda kladdkaka så jag kunde inte låta bli! Men jag känner mig inte som en dålig flicka för det, nej då! jag sprang en halvtimma på crosstrainern igår så jag förtjänade lite sött :P haha vilket vridet sätt att tänka, jag brukar inte se det så men igår kom suget över mig som en stor blåsig våg :)

Nej dags att borsta tänderna och snart ge sig iväg ut i snön!

Ha en underbar fredag

Kommentarer
Postat av: Schnitzel

Utmanad!! Förlåt jag kom inte på nån annan hehe



http://fredd-wermland.blogspot.com/2009/02/utmaning.html

2009-02-13 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback