-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Tjo!


En ledig dag per vecka kommer man inte långt med.. Idag har jag hunnit plugga matte uppe på Komvux i 3 tim och 15 minuter sen var det raka vägen hem igen för att hjälpa till med tvätten jättesnabbt innan träningskläderna åkte på och det var dags för mig att få mitt träningsprogram bestämt med hjälp av en kille som jobbar på gymmet. Är supernöjd med programmet som innehåller mycket hantlar (eftersom jag behöver styrka upp muskler i armar osv) och sen också en del bra saker för att styrka hållningen + situps:) Detta ska jag göra 2-3 ggr/vecka och sen kommer kondition osv till vid sidan av. Ja nu börjar allvaret på riktigt! Dags att dra ner ytterligare på allt sött och sätta igång med hårträningen, Det hjälper enorm mycket att träna på gym även ifall jag vet att de flesta bara är ute efter att gå ner i vikt och få snygg mage. Har dock haft ett par dagars uppehåll pga min mage som bara bråkar med mig men innan dess kände jag mig friskare och starkare så fort jag satte igång (nåja, nästan) att köpa ett gymkort verkar vara den bästa idén jag haft på länge. Nu får vi hoppas att det håller i :)

Nej nu ska jag ner o kolla till tvätten!

Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback