-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ett snabbt inlägg!

Ja för snart är det jobbdags! 12-20 idag, yeey :) aldrig nån ro, aldrig nån vila :/

Har varit i skolan nu på morgonen! duktig jag känner mig hehe. Var sån handledartid så det var gott att få sitta och räkna med en lärare närvarande så att jag kunde få hjälp när jag behövde. Var typ bara 4 pers där förutom mig så det var riktigt gott. Tyvärr har det inte släppt än så jag förstår inte allt ännu men det släpper väl får jag hoppas!

Nej nu får jag borsta tänderna och dra på mig alla mina kläder :P tiden står sannerligen inte still!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback