-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hola!


Den här veckan har sannerligen gått fort! en till 10-19 dag sen är jag ledig heeela långa helgen! Inget direkt planerat så vi får se vad som dyker upp! förhoppningsvis nåt skoj om inte mitt hjärta blivit för sjuk eftersom han har haft ont i halsen i två dagar nu den stackarn. Får hoppas att det inte går ut över mig bara ;)

Förövrigt är jag nu stolt ägare till ett alldeles eget gymkort :D Som har blivit välanvänt den här veckan iallafall! har mest sprungit på crosstrainern eftersom jag inte fått nåt direkt program att gå efter ännu men det kommer! har en inbokat tid så nu börjar det snart på riktigt allvar! Har hunnit vara nere 3ggr iallafall, är himla nöjd..



Annars har inte mycket hänt. Jobb, pojkvän (pojkvän, jobb?) och träning har tagit upp min dyrbara tid alldeles för strikt den här veckan så jag har väl inget mer att tillägga så nu ska jag nog krypa ner i soffan brevid en hostande sambo och kanske unna mig en riskaka om jag känner för att vara lite extra snäll mot mig själv hehe. Åt nyss världens godaste hemlagade pyttipanna men jag är fortfarande sugen på nåt!

Ha en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback