-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lördag!


Och i morse gick inte jag upp förrän 12.15! hur underbart som helst med en sovmorgon får jag säga! har sovit gott inatt trots att my love legat och trängts med mig hela natten :P det är ingen fara när jag inte behöver upp på morgonen :)

Får se vad som händer idag! det är så himla fint väder så det kanske blir en promenad! får börja nu lite smått eftersom det har slagit över till 09 och mitt nyårslöfte börjar gälla, då blir det snart att köpa gymkort och sätta igång ordentligt med gymmandet. Men frisk luft är inte så dumt det heller så en promenad skulle inte sitta fel!
senare ikväll kanske det blir en spelkväll med ett par kompisar! får se hur det utvecklar sig!

Nu ska jag iallafall ta mig nåt att äta!

Tooodels


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback