-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Lugna gatan!


dagen har varit himla lugn och fin! gick upp sent och har inte gjort något vettigt idag. Jo vi har ju veckohandlat mat. det är ju rätt vettigt :P och sen har vi gjort en god kycklingsallad som satt väldigt fint för en stund sedan eftersom vi knappt åt nån frukost idag (smart) jaha nu har jag bara ägnat en stund åt ordning och reda i köket och nu sitter jag här och väntar på bättre tider. Åh vilket intressant dag va? :P får väl bli en promenad senare eftersom gymmet här nere har haft stängt idag :S hmm jag som skulle bli nytitig! ja det är nog det mest ansträngande som händer idag med tanke på att jag ska upp tidigt i morgon >< Japp hela dagen fram till kl 15 ska ägnas åt en dag på Komvux för att introduceras med mattekursen jag ska gå. Damn it vad jag ångrar att jag inte läste B-kursen i skolan! Gaah blir tokig på när jag tänker på hur dumt det var att jag inte gjorde det! Jaja det ska sannerligen bli en utmaning att ta sig an det so wish me luck!

Happ dags o ägna sig åt kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback