-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Ibland har man tur..


Jag kokade vatten förut till mitt Nescafé (Vi har inte tidgare haft något behov av en vattenkokare så därför har vi ingen till våran kökssamling) När jag hällt i det varma vattnet så hände det här:


Se den fina sprickan i koppen..



Hmm (?)



Jag säger bara att det var himla tur att det där inte hände när jag höll i koppen för då hade min hand skållats i kokade vatten och om ni aldrig har hört talas om en brud med pms som slagit sönder sin lägenhet i ren ilska (jo, tjena) så hade ni haft (o)turen att få skåda en om ni varit här just då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback