-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Sommaren är kort..


Det mesta regnar bort..




















Så här ser det ut utanför vårt fönster just nu. Man ser det inte på bilden men molnen är väldigt vita, inte precis regnmoln kanske men det är inte heller moln som släpper förbi solen (motbevisa mig, snääälla) blir galen på vädret! Är det ingen vädergud som bryr sig om att jag har semester eller? Hade det varit fint hade jag tänkt att vi skulle tagit en fika på cafét vid strandpromenaden men nu vettefan om jag har lust. R ligger och sover ännu så jag får se när han går upp, han var säkert inte hemma förrän 06.15 i morse så han sover nog en stund till kan jag tro.

Jag känner redan att tristheten kryper tätt inpå så jag bör försöka komma på nåt att göra snart. Jag hatar att vara uttråkad så jag får väl försöka anstränga mig.  Ska nog ta och plocka i ordning här hemma litegrann och kanske föra lite oväsen så monstret vaknar :P Han ska ju sova ikväll innan jobbet också!

Toodels

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du skriver igen.. Saknar dig när du är borta förstår du väl.. =)



Jag tror din kommentarsknapp har försvunnit. Den syns i vilket fall inte efter dina inlägg.. Kanske skulle ta en koll på det... =)



Puss puss (längtar till lördag)

2009-07-29 @ 19:32:57
URL: http://sparklingsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback