-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Morrn


Det är onsdag överallt och jag har en sån arbetslust. Nej ser ni där ljög jag :/ ingen lust att jobba alls idag. Blä.

Igår hade jag en skön lugn dag hemma eftersom R tillbringade dagen i skolan och sedan i Vargön för att fixa till  bilen han ska sälja. Det var gott att få vara lite ensam. Jag hann med att plugga, springa 2 gånger till min optiker för att hämta linser, träna hela programmet på gymmet och vänta ca 1 ½ timma på min kära mor och syster. ( och ca 1 timme på en av de andra systrarna ) Eftersom jag var ledig igår kunde jag åka med till sjukhuset och hälsa på min mormor som ligger där och det var skoj att få träffa henne, han även säga hej till min farmor som också ligger där innan vi åkte hem. Blev ganska sena därifrån så när jag kom hem blev det en film (en början på en iallafall) Innan jag trodde att jag skulle slockna i sängen men icke då. Jag har inte sovit bra inatt heller. Damn it. Well kommer vara ett vrak idag men det är inte mycket att göra åt!

Dags att borsta tänderna. Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback