-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Onsdag


Och på gång till jobbet!

Igår blev en skön ledig dag! den började med att vi åkte och köpte en bärbar dator till mig (vi måste ha två datorer om jag kommer in på skolan, kan inte slåss om att skriva arbeten på en..) som jag kan ha att skriva och spela spel på. Medan R fixade i ordning den under stundvis diverse svordomar vi inte ska nämna här så gick jag ner och körde helprogram på gymmet så jag känner att jag fick slappa framför datorn hela kvällen sen :P

Nu ser jag att klockan blir mycket! Måste kila, den springer ju fram!

Höres senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback