-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fräsch lägenhet och ännu fräschare Malin :)


Idag på min lediga dag har jag haft fullt upp vill jag lova! Först var jag uppe en snabb sväng på Komvux för att fixa lite saker inför hösten. Sen bar det av mot Jane som hade lovat att hon skulle klippa mig idag och när man ska köra hela rubbet med färg och allt tar ju det ett par timmar så jag var inte hemma förrän efter kl 16 nångång där. Väl hemma så åt jag en snabb middag och sen blev det storstäd för hela slanten! Ska ju som kanske bekant ha paartyyy är hemma på fredag och då måste det ju förberedas med ett storstäd. Det tog ytterligare ett par timmar och nu sitter jag här i lugn och ro och väntar på att hamburgarna ska bli klara som mitt hjärta står och steker i köket.  Kvällen kommer till att bli lugn och fridsam framför tvn eller datorn. Precis så som en onsdagskväll ska vara :)

Nej nu ska jag ta och kolla på Efterlyst!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback