-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Fredag!


Men vad fan spelar det för roll? Jag ska jobba heela långa helgen så jag kan inte njuta särskilt mycket. Dagen har varit ganska okej, mycket folk på Torp idag så det har varit konstant kö i kassan hela dagen så å värst mycket gjort har jag ju inte fått (oj vilken omkastad mening) så när jag väl kom hem efter att jag stängde så var det i vanlig ordning soffan som gällde. Var uppe tidigare i morse för att tillbringa en stund på gymmet så jag är aningen trött, knappt fått nån ordentlig sömn på hela veckan och det ska Gudarna veta att det har tärt på mig..

Hoppas i vanlig ordning att jag ska få sova gott inatt, får försöka lämna tankar man inte ska ha innan man sover utanför dörren och slumra in i min törnrosasömn :) nu spöregnar det ute också! låter väldigt mysigt. Ska nog ta och lägga mig nu innan det blir försent! Toodels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback