-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Hej!


Idag har jag varit ledig heela dagen! superhärligt :) fast ändå har det varit fullt upp! har tvättat, städat, lagat mat och tränat så nu sitter jag och andas ut en stund! R satte sig just framför datorn och spelade så nu undrar jag givetvis vad jag ska göra. Tror det blir till att sätta mig i lugn och ro och läsa lite! Varit lite dåligt på den fronten ett tag eftersom vi inte fick så mycket läsex till jobbet så jag har inte haft något att läsa men helt plötsligt trillade det in en massa bra så nu håller jag på med två böcker på samma gång! Pust då är det bara till att ligga i och vara glad för att det inte är två deckare så att jag blandar ihop dem ;)

Ha en bra dag alla!



Jag rekommenderar varmt den här boken. Hon har skrivit ett par stycken och alla är lika underbara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback