-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

Söndag!


Helgen har varit bra även ifall den har varit lugn :) i fredags var jag ju ensam hela kvällen då R var iväg på "killkväll" i Trollhättan tillsammans med ett par kompisar. Jag gjorde absolut ingenting. Satt hemma och glodde på serier på datorn tills ögonen blödde, åt Salt och Blandat och gick sedan och la mig :P Igår hände det heller inte mycket. Vi blev medbjudna till Munkedal men var väl inte så värst sugna på det så vi gick äntligen och såg "Änglar och demoner" istället. Den var helt okej! fast jag tyckte dock den var lite lång. Det positiva med detta var att det hände saker hela tiden och den var ju spännande men det var inte en sån upplevelse jag trodde det skulle vara.. (tyvärr)

Idag har vi varit i Vargön hela dagen! R´s pappa ringde och frågade om vi ville komma och äta grillat och rabarberpaj så vi tog oss upp i morse i halv panik (skulle vara där kl 13, vi vaknade 12.15) och slängde oss i bilen och när vi väl kommer dit så var det strålande solsken så det blev en mysig dag i solen med fotbollsspelande och god mat + fika! Nu sitter jag hemma i soffan och slöar! resten av kvällen blir det mys i soffan eller i sängen framför den bärbara datorn med nån film! är ledig i morgon eftersom vi äntligen ska ta och säga farväl och "avsluta" allting på begravningen för mormor. Ska bli skönt att få det gjort även ifall hela dagen kommer bli superjobbig, kommer kännas bra för oss alla efteråt, som att lägga något bakom sig men ändå aldrig glömma det :)

Nej nu ska jag ta och dricka ett glas vatten! supertörstig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback