-Kärleken övervinner allt- -
body{ background-image: url(http://bandlost.se/m/centerbg.gif); background-repeat: repeat-y; background-position: center center; background-attachment: fixed; }

En bra ledig dag


Har det varit! Sen efter allt plugg på eftermiddagen så mötte jag upp min mamma och lillasyster för att åka med en sväng och lyssna på när syrran sjöng. Min superduktiga syster :) Efter det åkte jag och R en sväng till Torp och shoppade loss litegranna. Får ta bilder och visa i morgon. Är alldeles för trött nu. Efter det blev det raka vägen hem för att slänga i sig lite skräpmat och sen upp till Östraboteatern där vi brudar på jobbet hade blivit bjudna på Mark Levengood! Det var en rolig tillställning med många skratt och "milda" skämt om oss svenskar och uddevallabor.

Nu har vi precis kollat på film:



Namn: Butterfly Effect 3
År: 2009
Genre: Skräck, drama,
Betyg: 2/5 inte världens rulle kanske..


Nu ska jag ta värktabletter eftersom jag känner mig lite småskum efter sprutan. Sen blir det sängen! Godnatt och sov gott vänner och övriga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback